torsdag

klantiga jag missade jobb med hundbiten hand..

det gör ont i min hand! jekla vovve! haha, nä det är inte så farligt, men det svider när det kommer tvål i såret. lyckades ju bli biten igår utav min polares lilla valp. den är så himla söt så man kan ju inte bli arg, men fan va vassa tänder! inte nog med det hade jag tittat fel på mitt schema och trodde jag var ledig fast det var jag inte. det var inte direkt uppskattat att jag inte dykt upp idag. typiskt mig. vill så mkt fast så glömmer jag det viktigaste. ska be om ursäkt yttligare en gång imorgon och jobba någon dag då jag egentligen ska vara ledig! men det är ju så typiskt. har jobbat nu ca 1 och en halv månad så jag vill ju verkligen inte att detta lilla strul ska äventyra min anställning! imorgon kommer lägenhetskontraktet skrivas på! tjoho! är så himla nöjd över att jag ska få flytta i från mitt lilla rum med 90säng och massa flyttlådor och skaffa mig ett värdigt liv igen! nu i en 2:a med kök på 67kvm fett centralt i kungsholmen trakterna. dock är det inflyttning om ca 3månader, men det kan man stå ut med om man vet att man faktiskt ska flytta! det är högst upp i huset med vindsvånings-känsla. lite krökta väggar och en underbar balkong med terass-touch! längtar så!

Inga kommentarer: