fredag

fredagsfräck med dildoplast

skönt med fredag. fredag är första dagen på helgen. då vet man att man kommer vara ledig imorgon och övermorgon. det är verkligen en frihet! haha, står och lagar fett med kycklingpasta sallad med fetaost! med självklart ett glas Sunrise i handen. Sunrise är fan det mest värda vinet på system bolaget. kostar typ 6o spänn, smakar som saft men är ända 13%! rekommenderas stenhårt! ikväll blir det lite partajja för att fira nya lägenheten, åh jag mår så himla bra! allt skit tidigare i mitt liv känns för första gången som helt "förr". så jävla toppen! jag skulle bara hoppas att vissa skulle inse hur bra jag faktiskt mår och inte skylla på nått skit bara för att slippa träffa mig! DET ÄR LÅGT! haft en bra dag på jobbet också! så mycke toppen folk så man blir galen! haha, shit.. fan va skumt! haha, jag har en sladd till min mobil för att ladda över musik och bilder å sånt från datorn/till datorn, jag hittade inte den jag brukar använda men jag kom på att jag hade en likadan till min jobbmobil fast den har jag aldrig använt. och nu när jag tog fram den så kände man lukten av plast. men fan inte vilken plastdoft som helst.. haha, luktar seriöst typ siliconplast som man tillverkar dildos av! haha, jag tycker väl att jag kände igen den här doften! grattis på fredan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ge mig glaset! hahaha