tisdag

NÄMEN TITTA JAG SKRIVER

ja vet, helt sjukt. men vafan, det har inte funnits tid, läge eller mode för att printa ner några rader. haft för mkt saker att tänka på.. det har varit jobb jobb jobb jobb jobb (inte för att jag jobbar mer än andra men alla mina tankar har legat på jobb jobb jobb jobb) hahah sen söker man bostad då man blev bostadslös för ca 1 månad sen. hade ju haft den turen att hyra i andra hand över ett år, men då första handshyraren inte informerat värden om att det pågick en andra hands hyrning blev första handshyraren av med kontraktet och jag fick flytta där ifrån. först tyckte jag att det sög som fan att få flytta men idag är jag så jävla tacksam att jag inte bor i det där råtthålet längre. det var helt för mkt. till en början hade jag det asbra, men sen när tiden gick och jag pluggade.. eller rättare sagt "pluggade" då jag inte skötte skolan så där topptopp så blev allt helt förslappat.. det var tråkigt att städa, jag fick inte plats, inget riktigt kök.. det sög helt enkelt! tyckte det var toppen när jag flyttade in då det faktiskt var min första egna lägenhet. men när man hade levt över 1 år i en lägenhet som inte var ens egna på 28kvm och ett sånt litet kök så man kunde ta ett steg till vänster, och sen ett till höger och that's it! å så tröttsamt det blev att alltid alltid äta framför tvn i soffan. då var det roligare att använda lilla råtthålet till en fest-plats med evigt öppet hus. hahaha, låssades till och med inte vara hemma vissa gånger då det kom vänner oanmälda med en kasse bira i handen. fort som fan släckte man ner hela lägenheten, la sig under täcket och tänkte: "gåååå, bara gåååååå" eller dom gångerna när man själv var tvungen och gå och göra något så var det inte en jävel som reagerade.. det var mera; hej då, jag låser efter dig Alfraida.. hahah.. och mina grannar jag hade då som ständigt klagade på musiken.. den ständiga samma jävla dnb-playlisten som gick om och om från datorn genom en audio-sladd och ut genom mina högtalare på en sån ful sony-spelare som jag fått när jag fyllde 13. ni vet en sådan som alla ville ha då. 3 delar var av 2 var högtalare. men den dära looken; HELL YEAH PUMP THAT MUSIC fast den var så piiiiinsamt dålig.. jag skämde för min stereo. haha, den fick ju en plats i mitt grovsoprum när jag flyttade.. eller nä, den hamnade nog hemma hos cpgrannen på våning 1. så jävla äcklig gubbe, under dom dagarna jag packade mina flyttlådor och slängde all gammal skit som man släpat runt i flera år så märkte man att det var någon som gick i alla, å då menar jag verkligen ALLA mina sopor.. han tänkte typ att han skulle hitta ett fynd! och jag tycker det är asbra om man hittar nått man gillar i grovsoprummet än att köpa något nytt. (har själv tattat 2 st barstolar) men när man ska gå igenom varenda lilla pryl så blir det fan äckligt.. när jag var på väg ner för att slänga en lampa så jag att gubben hade öppnat en svart sopsäck och hällt ut alla mina grejjer.. var inte så hett att se mina gamla glas blandat med trosor som jag hade slängt! haha.. så när jag ställde ned stereon bestämde jag mig för att knipsa av alla sladdar.. haha, ANVÄND DEN DIN GUBBJÄVEL!! det var rätt kul.. men fan va skönt det var att bli av med grejjer..

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahahahah, fyfan! hatar sopletare!