tisdag

electroröj med tunnelbane-öl


tjena, fan vilken helg man hade! sjukt kul faktiskt, länge sen det var så kul. ifredags var jag på electrofest i solna tills 04:30 på morgonen. fett kul! man fick dansa av sig lite.. det var ju så länge sen!men fy vilken träningsvärk jag hade sen! sedan bjöd jag in till efterfest som sedan resulterade i förfest på lördagen! sen drog vi på korvfest (jag var den ända kvinnan där) haha, fest var väl iofs rätt överdrivet sagt! haha, sen blev det ett pit-stop på seveneleven då det kändes som en hel skolklass som skulle in och hämta trefemmor! haha! sen blev det åka och röjja i tunnelbanan, försökte komma in på Theodoras på fridhemsplan, haha sen blev det hemgång! söndagen var bara chill, sen i måndags var det jobb! det kände fan lite segt att jobba efter en sådan slitit helg, men sen blev jag faktiskt bjuden på öl och jäger så man var lite go å glad när man kom hem igår kväll.. men idag sjukanmälde jag mig eftersom jag har sjukt ont i halsen och har haft feber. jag drömmer så sjuka saker när jag har feber, jag typ går i sömnen och håller på att flytta runt saker. vaknade med ett ryck nu i natt och då satt jag på golvet! låter ju jävligt friskt! hahaha! nä, nu blir det en kopp kaffe på det här!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hah, bra att få träningsvärk av att underground dansa!

Anonym sa...

Så du var också där! Det var schysst tills polisen kom! :D