fredag

godmorgon mina soldater...

klockan är 7 och jag har för ont i min kropp för att kunna sova vidare. inte för att jag direkt har sovit. kan inte sova. måste klara av floor 45 på Soul Calibur 4. kört fast. har något nått råd av något slag så är det mycket välkommet. ska käka en lunch med Sam The Man idag och ta en prommenad. hoppas bara att man orkar. det får bli mycke kaffe idag tror jag. börjar bli hungrig nu. haha, och lunch är ju inte nu. får väl gå ut och köpa nått att äta. nu blir det iallafall dusch och kaffe med cigg till en början. men som sagt, har du ett tips hur jag ska kunna knulla sönder alla 3 horor (floor45-46) så geeeeee mig. man får ju själv ha 3 gubbar, har ju kommit till den sista men då har man skitlite liv med den tredje gubben, så det suger ju. detta är mitt största problem just nu. haha, det och saker som börjar få tidspress på sig. du vet vem du är och du vet vad jag pratar om. och om det inte löser sig vet jag inte vad jag gör för då kommer min svarta lilla kompis inte komma hem. och då faller allt. då faller jag. så snälla gör bara det du ska så kommer jag älska dig för evig framtid. puss på stjärten

Inga kommentarer: