fredag

aj aj min kropp..

varför ska det alltid bli så här? :)
Ser ut som man varit i krig varje jävla morgon/dag man vaknar "dagen efter"
Varför måste man dricka som om man aldrig mer kommer att få se öl?
Varför ska man alltid hamna i fajt å få ont i näsan och värk i käken efter käftsmällar?
Varför säger man alltid till sig själv "jag ska aldrig mer dricka" och sen står man där och hänger i baren? Varför snålar man med mat & kläder "för man har inte sååå mycke pengar just nu" men det finns alltid pengar till alkohol? Som MC Shavey sa till mig; så där säger du ju alltid. Fan att man ska vara lika dum varje gång! :) haha, men nästa vecka är det nya friska tag. Då ska Alfraida bege sig tillbaka till skolbänken, och så ska jag hämta min pitbull ;)

Har så jävla ont på båda sidorna mellan öronen och hakan..
Nån som vill vara min nurse?

Inga kommentarer: