måndag

gåva från gud


äntligen har jag blivit av med denna hosta! guds gåva heter: cocillana! denna underbara hostmedicin gör dig inte bara fri från hosta utan utsänder även ett behagligt myspys rus! fick tid på vårdcentralen vid 6tiden men jag hade glömt min plånbok så jag var tvungen att åka hem i mellan innan jag skulle till apoteket. fick åka till t-centralen, apoteket där är ju öppet dygnet runt! oj va mycke folk det var där! barnfamiljer, unga par och en hel skolklass med pundare som betedde sig barn på julafton under metadon utdelningen. men det rullade på rätt bra! rätt komiskt var det när både min läkare och 2 st apotek-kärringar skulle påpeka att jag absolut inte får dricka cocillana och köra bil! JAG HAR INGET KÖRKORT! OKEJ? haha! nu känner jag verkligen att det ska bli kul att gå till jobbet imorgon! har varit borta 6 arbetsdagar och jag känner mig vilsen nu! tycker det är så jävla kul att jag känner så här om mitt jobb! hade det varit förr om åren hade jag längtat efter att bli sjuk, för att sedan vara "jättesjuk" i flera dagar! men då var då och nu är nu! Nu blir det till att shotta mer!

Inga kommentarer: