söndag

vitt puder över allt!

fan nu är snön här. iallafall nån dag eller två. älskar snö, älskar hur snö ser ut, hur snö känns, men när snön börjar motarbeta allt å alla är snö inge bra. alla kommer ju ihåg hur det var förra vintern när kollektivtrafiken helt plötsigt upphörde och det gick inte få tag på en taxi i hela stan! jag hade ju självklart hamnat på ett skithak som Tegelbruket i TÄBY!!! ja, jag erkänner jag var i täby.. men som tur var hade jag vänner som inte bodde så allt förlångt, bara några kilometer så dära.. packade som svin försökte vi pulsa runt i snön, och på allt det fick min dåvarande killkompis fylle-ryck och började gråta över en borttappad vante för att det var hans mammas. det var kris helt enkelt. hoppas sl är redo i år när det gäller bussar å tåg, för dom lyckas alltid bli lika jävla överaskade när snön kommer..

Inga kommentarer: