tisdag

kissemissen med den gröna ölkartongen...

du bara gräver en grop och gömmer dig. ja precis du, du vet att det är just dig jag talar till. vad tjänar det till? ska du bara gå vidare nu och bara skita i allt? du kanske är precis så där som mig. äh, yeahyeah! och torkar bort skiten från axlarna. varför gör du så här? vilken "tredje budord" använder du dig av; tiden läker alla sår? fett att tiden gör. men varför sitter du och tycker synd om dig själv ?... vad var meningen från första början? och explosionen som du utlöste, som jag fick städa upp som resulterade i att vi tappar totalt kommunikationen. jag hade en jävligt bra känsla, den var underbar. hur upplevde du att det va? fan, har du tystnat helt? vad är din plan? vad ska du göra? kanske är du sjukt lik mig?? låssas att det regnar, slår på en film, spelar ett spel å bara låter tiden gå. eller så leker du precis som den där katten, som köpte ett sexpack heineken å sedan tog vara på kartongen? är det så farligt att kommunisera? eller vet du inte vad du ska säga? komigen!! det blir kul!! det är fest! ryck upp dig, sök upp mig.. klöööööööööös

Inga kommentarer: