fredag

jag är ledsen å arg!

fan, tror jag tappat min mp3. hade den igår, lyssnade på den igår, sen vet jag inte vart den är. det finns verkligen en risk att den ramlat ur min ficka! fan! och så har nån jävel säkert hittat den. och sitter just nu och lyssnar på MIN favoritmusik. nån som har en mp3 till salu eller som vill donera en till en extrem behövande? som tur har man ju 2gb minne i telefonen och den har ett förvånadsvärt bra ljud så det var ju bara att föra över lite musik till den så håller jag mig lugn. men vafan! varför händer det är? det var ingen flashig, utan en skit philips-1gb men ändå! kom även på att jag har sparade dokument på den. mitt cv. men det är skitsamma! vart är den? jag saknar den så! men som sagt, om nån har nån skit-mp3 till salu så hör av er! snarast möjliga.. fuck.. men men, skit i det matriella, musik är i mina öron ändå!

tjolahopp!

Inga kommentarer: