torsdag

Lucy in the Sky with Diamonds..

haha, kommer ni ihåg hoven? DAS HOOF! haha, alla glada grabbar som surfade runt på http://www.katesplayground.com/ å små dreglade över denna halvsexiga brunett med "rätt oskuldsfull fast skitsnuskig" looken, men visste dom om hoven? Kate är inte som alla andra flickor, hon har en cp-fot helt enkelt. hade till och med manliga vänner som slutade spela fickpinnis till denna dam efter han fått ta del av denna bild. den hoviga sanningen!

jag har fortfarande lov, vilket känns skönt fast jag tyvärr måste ta mig tiden att plugga fast man är ledig. det suger, men jag överlever. det jobbiga är nog att det är så mkt jag måste läsa. och man behöver tid för att läsa, för det är oftast det som tar längst tid. och jag orkar inte "fusk"-läsa några sidor å hoppa över delar för att jag inte känner att jag hinner. jag skulle självklart kunna göra uppgifterna och klara dom, men det känns lite bättre att veta vad fan man skriver om?

Nä, nu ska jag återvänta till mitt runkliv som student. fattig, kåt å förjävlig!

haha, nej, jag är nöjd.



prisa gud, lek dansk fästning!

Inga kommentarer: