tisdag

HO HO HOE AND SLUTS TOO..

fan sorry hörrni, jag har glömt bort. har haft för jävla mycke och tänka på. men nu är jag här en snabbis. ska faktiskt gå på museum imorgon. jävla länge sen man gjorde det. senast var väl någon sommar när vi busade på naturhistoriska. men då var man ju inte där i studiesyfte.


en osvensk som jobbar på pressbyrån har slarvat bort mitt paket bara för att jävlas. jag vet att det bara är för att jävlas. våran relation började väldigt bra (det var förra året), brukade köpa cigg där ofta och han kände igen mig och brukade fråga ifall allt var bra å så. lite småsnack helt enkelt. förra hösten/vintern så stukade jag foten så in i helvete så jag gick på stark medicin och kryckor. så en dag stapplade jag in helt dåsig med mina kryckor för att köpa cigg. -har du leg? frågade han mig. (han hade slutat fråga mig eftersom jag var där så ofta och köpte) -va? jaha.. haha, jaa självklart! sa jag och började leta i plånboken. fan! min morsa hade ju tagit mitt leg när hon skulle hämta ut mina fot-piller för att jag inte kunde gå. -fan, morsan har ju det.. men du känner ju igen mig.. jag köper ju alltid här! -nej tyvärr det går inte.. då rann bägaren över, jag skrek, svor och svingade min krycka över hela butiken. slog ned några äpplen och bananer samt ca femtio chokladkakor som han så jävla fint hade lagt upp.. men va fan, d klart jag lackar.. här har jag köpt cigg av killen i flera månader, och helt plötsligt ska ha se mitt leg.. iofs stod det några i kö bakom mig, men det hade det gjort tidigare när jag köpt cigg utan att han frågat. han sa även att han inte kände igen mig.. hur som helst har han nu gjort en hämmd aktion och "slarvat" bort mitt paket...

ALL MAKT ÅT TENGIL, VÅR BEFRIARE!

Inga kommentarer: