torsdag

mår som en påse skit..

.. en öl igår blev till fler öl som blev till fest som slutade i att komma hem vid 9 på morgonen..

varför ska man alltid må så dåligt!

Jag vill bara att Wille ska komma hem nu! Tänker på honom varje dag. Hela tiden. Drömmer till och med om min lilla pojke! Wille är inte en ung-jävel utan världens sötaste hund och det finns en bild längre ner. Sitter och väntar på MC Shavey. ASSO FAAN VA JAG HATAR FOLK SOM INTE KAN BETE SIG!! Har varit upptagen/är upptagen, har bara tagit en snabb paus nu! Men då har samma människa ringt typ 10 gånger. Man ringer typ 2-3 gånger och sen så hoppas man på att människan man ringt till ringer upp eftersom man ser ju att nån har ringt. Det är inte normalt att ringa någon 10 gånger om man inte är i nöd!

så nu fick jag gnälla lite och vara en kärring!

Nu måste jag gå och uträtta lite ärenden. Ta hand om er!

PEACE

Inga kommentarer: