lördag

jag lyssnar på Benny Hill vinjetten/theme song.

Allt började när jag först såg dig i korridoren på jobbet..
du var så stilig i din kostym fast du var så pass ung, och din stora penis visade sig alltid så markant från dina kostymbyxor.. vilken linje.. hade alltid velat smaka på det där ståndet, leka med just den hårda kuken, den kuken som man tänkte på varje dag när man kom till jobbet för det var det ända man tittade på när man pratade med dig. Man hade helt enkelt insett att du var "Killen med kuken", kommer alltid komma ihåg dig som "Killen med kuken" Ville hur som helst ha den i alla hål men visst inte hur jag skulle gå till väga, tänk om du inte var intresserad av mig? Men jag visste hur bra jag kunde suga den så du kunde omöjligt bli missnöjd. Jag hade ju bästa betyg i kuksugning, det visste jag! Det var ett "särkert kort" men hur skulle jag göra för att få den enorma penisen upp i min röv?? Tänk om han inte ville det, då skulle hela kvällen vara förstörd för jag hade insett att det bara var människor som ville knulla röv jag älskade.. Men hur som helst, den dagen när du märkte att jag inte hade några trosor under den korta kjolen i kopieringsrummet å du såg min lilla fina söta våta fitta glänsa fram och du bara tog tag i mina armar & ben och tryckte upp mig mot kopieringsapparaten och slickade min fitta till orgasm och du slet i mitt hår så jag trodde jag var i himmelriket..det har aldrig varit så underbart... Det var en början till ett långt och sexig förhållande där vi kunde leka våra lekar som bara vi ville leka. Vi kunde dansa, slåss, strypa, binda, slå, kejda fast, tillfredställa, retas, bitas, kyssas, smeka, kramas, rivas, knulla, slicka, suga, våldta, mysa, ta hand om, älska, gulla, sova, respektera... och förevigt älska varandra..

Inga kommentarer: