fredag

ensamt luder söker..

Underbar onsdagskväll på Kafé Kvarnudden, mkt rödvin å musik, Fröken Ridah stod som vanligt och skrek på hunkarna från enskär och nynnade sommaren är kort. Jättetrevlig torsdagskväll alá portugal! Blev bjuden på middag av våra portogisiska vänner. More wine? More wine? haha, en fråga som kom åter flera gånger under kvällen. Sen drack jag en brasiliansk drink, med lime, socker och nån typ av sockerrörs-rom. Fett gott, men tyvärr väldigt farligt!! haha, det smakar saft och är helt gudomligt! Sen åkte jag hem till Engan och drack rosévin, det är alltid mysigt hos engan! Ikväll är det "Rivningsfest"!! Vi ska säga adjö till vårat gamla skithus.. haha nää det är så gulligt och jag har så mkt finfina minnen här!! Men jag ska få en 2vånings villa med pool istället så jag är faan inte onöjd. Sen ska jag träffa Engan och hans kompisar som kommer ut hit ikväll, hahah dom har köpt en bag-in-box till mig!! TACK! :D Nu ska jag börja duka och laga mat till festen ikväll!!

Ta´t lugnt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vadå ensamt luder söker?nu får du allt förklara dig.

ALFRAIDA sa...

sluta ta allt så seriöst..