söndag

Vilken fest!

Hallåå!
Fyfaan vilken fest! :) Hade en skitrolig fredag verkligen! Men idag har jag varit som ett litet paket! Hahah, började dagen med att gå hela vägen hem ;) och det får ni tror vad ni vill om. Åh, måste träffa min syrra och bara tala ut om allt som har hänt den senaste tiden. Hon är den enda som inte dömmer, för att hon tycker jag är bäst och fett rolig ;) hahaha.. Ska sticka ut till mitt underbara landställe imorgon. Min mamma åker ner till stockholm endast för att hämta mig, skönt! Orka sl-buss! Hahah, nää så är det inte riktigt hon skulle faktiskt hämta mormor och några blommor tydligen. Ville inte följa med från början, men vafaan det klart man ska vara i skärgården på sommaren! Åh.. allt känns så jävla jävligt på nått sätt. Har haft en tid som jag kännt mig jävligt ledsen å besviken. Men det känns som det ska vända snart.. Ni vet ju själva när livet känns kefft och tröttsamt..
Jag har ont i hela min kropp.. haha, så går det när man festar hårt!

Inga kommentarer: